- Advertisement -

Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου

Θεσσαλονίκη: Δύο 15χρονες στο νοσοκομείο μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη υπάλληλος ψιλικατζίδικου
2

- Advertisement -

Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να αγόρασαν από κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Νεάπολης.

Μαζί τους βρισκόταν και μία ακόμη ανήλικη. Για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία 21χρονη εργαζόμενη του καταστήματος, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.

Σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.

- Post Down -

Comments are closed.