- Advertisement -

Εργασία με το χαμόγελο… και χωρίς υπερωρίες;

2

- Advertisement -

 

Τελικά ζούμε σε μια χώρα που φροντίζει για όλα. Η κυβέρνηση νομοθετεί ακατάπαυστα για το καλό μας, οι μισθοί αυξάνονται, τα μισθολογικά χάσματα κλείνουν και όλοι θα έπρεπε θεωρητικά να αισθανόμαστε ευτυχισμένοι. Ή μήπως όχι;

Την ώρα που τα κυβερνητικά πανηγύρια δίνουν και παίρνουν, η έρευνα του ΙΝΕ ΓΣΕΕ προσγειώνει αρκετούς ανώμαλα στην πραγματικότητα. Πάνω από ένας στους τρεις εργαζόμενους δηλώνει ότι δουλεύει πέρα από το κανονικό του ωράριο. Και το καλύτερο; Σχεδόν τέσσερις στους δέκα από αυτούς δεν πληρώνονται γι’ αυτή την επιπλέον εργασία.

Βέβαια, γιατί να πάρεις χρήματα όταν μπορείς να πάρεις ένα… ρεπό; Δουλεύεις παραπάνω σήμερα, ξεκουράζεσαι κάποια άλλη μέρα και όλα μέλι-γάλα. Έτσι δεν λύνονται τα προβλήματα;

Κι αν ο κατώτατος μισθός εξακολουθεί να εξαντλείται πριν τελειώσει ο μήνας, ίσως φταίει που οι εργαζόμενοι δεν έχουν καταλάβει ακόμη τα οφέλη της νέας πραγματικότητας. Ή μήπως τα έχουν καταλάβει πολύ καλά;

ΤΡΚ

The post Εργασία με το χαμόγελο… και χωρίς υπερωρίες; appeared first on trikalaidees.gr | Τρίκαλα ΙΔΕΕΣ.

- Post Down -

Comments are closed.