- Advertisement -

Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε ότι θα έχει «πιθανότατα» διμερείς συνομιλίες με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, όταν ο Αμερικανός ηγέτης επισκεφθεί την Άγκυρα για να συμμετάσχει στη σύνοδο του ΝΑΤΟ τον επόμενο μήνα.
Ο Ερντογάν έκανε τη δήλωση αυτή απαντώντας σε ερώτηση δημοσιογράφων έξω από το κοινοβούλιο σχετικά με το αν οι δύο ηγέτες σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν ξεχωριστή συνάντηση, πέραν της συνόδου κορυφής που έχει προγραμματιστεί για τις 7-8 Ιουλίου.
Ο Τούρκος πρόεδρος δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το ενδεχόμενο της διμερούς συνάντησης.
Comments are closed.