Το καλοκαιρινό τους ραντεβού έδωσαν τα μέλη του Φιλανθρωπικού Σωματείου «Αγία Βαρβάρα» στην «Ωραία Θέα» στα Τρίκαλα.
Μέσα σε ένα ευχάριστο και χαλαρό κλίμα, οι κυρίες του Σωματείου είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα γευστικό πιάτο, όμορφες συζητήσεις και τη ζεστή συντροφιά της παρέας τους. Το αντάμωμα αποτέλεσε μια ξεχωριστή ευκαιρία για κοινωνική συναναστροφή, ανταλλαγή ευχών και όμορφων στιγμών, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά τους ισχυρούς δεσμούς που τις ενώνουν.
Με καλοκαιρινή διάθεση και χαμόγελα, ανανέωσαν το ραντεβού τους για τις επόμενες δράσεις, ενώ πλέον στρέφουν το βλέμμα τους στις καλοκαιρινές διακοπές που βρίσκονται προ των πυλών.
Μια όμορφη βραδιά γεμάτη εθελοντισμό, καλή παρέα και αισιοδοξία για το καλοκαίρι που ξεκινά