Συνάντηση Ντιντή με την Αντικαρκινική Εταιρεία Τρικάλων

Συνάντηση με εκπροσώπους του Παραρτήματος Τρικάλων της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας είχε η Αντιπεριφερειάρχης Τρικάλων, Χρύσα Ντιντή.

Στη συνάντηση συμμετείχαν η πρόεδρος του Παραρτήματος, Μαρία Καναρά, η γραμματέας Στεφανία Κωστοπούλου και το μέλος Στέλλα Ντούβλη.

Αφορμή αποτέλεσε η προετοιμασία της ετήσιας καλοκαιρινής φιλανθρωπικής εκδήλωσης, η οποία διοργανώνεται με στόχο την οικονομική ενίσχυση του έργου της Αντικαρκινικής Εταιρείας στα Τρίκαλα.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η Χρύσα Ντιντή ενημερώθηκε για τις δράσεις και την κοινωνική προσφορά του Παραρτήματος, ενώ συζητήθηκαν δυνατότητες συνεργασίας με την Περιφέρεια Θεσσαλίας και την Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων.

Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και η Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων θα συνεχίσουν να στηρίζουν τις δράσεις της Αντικαρκινικής Εταιρείας.