ΣΠΑΥ: Επανεξελέγη πρόεδρος ο Ισίδωρος Μάδης

Την επανεκλογή του δημάρχου Παιανίας, Ισίδωρου Μάδη, στην προεδρία του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ) αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου. Ο κ Μάδης έλαβε 13 ψήφους επί 19 παρόντων.
Νέος Αντιπρόεδρος του ΣΠΑΥ εξελέγη ο Μιλτιάδης Μπαντής, Δημοτικός Σύμβουλος από τον Δήμο Βύρωνα ενώ καθήκοντα Γενικού Γραμματέα αναλαμβάνει ο Βασίλης Σιαμάνης από τον Δήμο Παπάγου – Χολαργού, με αναπληρωματικό μέλος τη Δημοτική Σύμβουλο Ηλιούπολης, Χριστίνα Σερέτη.
«Το μήνυμα από τη σημερινή εκλογική διαδικασία είναι ξεκάθαρο: Ο ΣΠΑΥ προχωρά μπροστά, με ενότητα, συνέχεια και κοινό στόχο την ακόμη πιο ισχυρή προστασία του Υμηττού. Αφήνουμε πίσω μας ό,τι μας χώρισε και συνεχίζουμε όλοι μαζί, με σχέδιο, συνεργασία και ευθύνη, για να πάμε τον Σύνδεσμο ακόμη πιο ψηλά», δήλωσε ο Ισίδωρος Μάδης.
Υπενθυμίζεται πως τις τελευταίες ημέρες υπήρξε έντονη αντιπαράθεση στους κόλπους του Συνδέσμου, με αφορμή τον καθαρισμό του Υμηττού εν μέσω αντιπυρικής περιόδου.