Σε βαθύ πένθος έχει βυθιστεί η οικογένεια της 36χρονης γιατρού στη Μυτιλήνη, η οποία κατέληξε λίγα εικοσιτετράωρα μετά τον τοκετό της, σκορπίζοντας θλίψη σε συγγενείς και φίλους.
Η νεαρή μητέρα παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές κατά τη διάρκεια της γέννας, με αποτέλεσμα να καταρρεύσει και λίγο αργότερα να χάσει τη ζωή της, πριν προλάβει να κρατήσει στην αγκαλιά της το μωρό της.
Σε μια σπαρακτική ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το απόγευμα της Παρασκευής (26/6), ο σύζυγος της 36χρονης έγραψε: «Η αγάπη μου για σένα θα είναι παντοτινή. Το παιδί μας θα μεγαλώσει με το ίδιο ήθος, τις ίδιες αξίες και την ίδια αγάπη για τον συνάνθρωπο που σε χαρακτήριζαν. Σου υπόσχομαι πως θα ακολουθήσω το παράδειγμά σου και θα συνεχίσω να υπηρετώ τον άνθρωπο με την ίδια αφοσίωση και ανιδιοτέλεια που υπηρέτησες κι εσύ».
Στην ίδια ανάρτηση, ενημέρωσε πως η κηδεία της 36χρονης θα τελεστεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 18:00, στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Σκοπέλου.
«Κατόπιν επιθυμίας της οικογένειας, αντί στεφάνων, θα υπάρχει κουτί οικονομικής ενίσχυσης. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν για την αγορά ιατρονοσηλευτικού εξοπλισμού για μονάδα του Ε.Σ.Υ., ώστε η μνήμη και η προσφορά σου να συνεχίσουν να σώζουν και να στηρίζουν ανθρώπινες ζωές», κατέληξε στην ανάρτησή του ο σύζυγος της άτυχης γιατρού.