Δεν έχω καμία πρόθεση και ούτε θεωρώ ότι μου ταιριάζει να παίξω με τα δικαιολογημένα συναισθήματα και την οργή που δημιουργεί μια κινηματογραφική σκηνή χολιγουντιανού τύπου που θα μπορούσε να είναι σκηνή από σενάριο καταστροφής. Θα ακολουθήσω τον δρόμο των επιχειρημάτων και θα αφήσω τα συναισθήματα για τον αναγνώστη.
Και ξεκινώ από τον θύτη: Αν κάποιος διαβάσει την ανακοίνωση-απολογία της ΔΕΗ-θα την βρείτε εύκολα στο google-αμέσως θα τρέξει στο μυαλό του η ρήση: «άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε». Ειδικά αν έχει την «ατυχία» να είναι τεχνικός δυστυχώς θα ταραχτεί. Δεν αξίζει καν να αναφερθώ σε αυτήν. Πρέπει όμως να επισημάνω για το όλον θέμα ότι:
Α) Η ασφάλεια της χώρας, η άμυνα της χώρας, η οικονομία της χώρας και η προάσπιση του λαού της απαιτεί και «ενεργειακή» ασφάλεια. Ο λιγνίτης είναι προϊόν της γης μας και αν χρειαστεί θα πρέπει να μπορούμε να τον αξιοποιήσουμε -άμεσα- ώστε να καλύψει ενεργειακά κενά που ίσως προκύψουν σε έκτακτη και όχι μόνο ανάγκη. Και για να είμαστε και επίκαιροι, τέτοια «ανάγκη» είναι σήμερα και η «ακρίβεια» με την καθοριστική συμβολή της ενέργειας -είτε και σαν αφορμή- στην διαμόρφωση των τιμών των προϊόντων.
Β)Για τον κατέχοντα απλή τεχνική σκέψη οι εκσκαφείς δεν απαιτούν κάποια σύνθετη και καινοτόμα ψηφιακή τεχνολογία για να κάνουν την δουλειά τους. Απαιτούν δύναμη και αντοχή. Και αυτά τα προσόντα οι εκσκαφείς τα είχαν. Προς τι λοιπόν η καταστροφή τους; Για να μας αδειάσουν το τόπο; Όσο και αν το ερώτημα περιέχει μια ρητορική θυμηδία και τραγικότητα, η απάντηση είναι αυτή: ΝΑΙ για να μας αδειάσουν το τόπο!!! Γιατί όμως; Η «πειστική» απάντηση δεν είναι προφανής , πρέπει να την δώσει η κυβέρνηση αλλά και η αντιπολίτευση που: είτε αιφνιδιάστηκε-και γιατί;(έγινε κάτι εν κρύπτω;-και γιατί; ) Είτε αδιαφορεί! Υποθέτω βάσιμα το ένα σκέλος της απάντησης : «Μα η ΔΕΗ είναι πλέον ιδιωτική και κάνει ότι θέλει την περιουσία της». Αν αυτή είναι η απάντηση, τότε πρέπει να μιλήσει το «θύμα». Ο Ελληνικός Λαός: «Τα ανατιναχθεντα και όχι μόνο, όλη η περιουσία ακίνητη ή παραγωγική που τύποις φαίνεται να ανήκει στην ΔΕΗ, έγινε με τον μόχθο και τον αγώνα του λαού και ανήκει σε αυτόν».
ΥΓ: προγραμματίζεται -είναι σε διαγωνιστική φάση- η καταστροφή του καλύτερου ΑΗΣ της χώρας, του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου! Ενεργοποιηθείτε….Τώρα…
https://www.facebook.com/reel/983382674565161
Ο Θανάσης Ευαγγελόπουλος είναι πολιτικός μηχανικός, ελεύθερος επαγγελματίας και πρώην Αντιδήμαρχος Τρικκαίων
The post Θανάσης Ευαγγελόπουλος: Η Ελλάδα στον δυναμίτη… appeared first on trikalaidees.gr | Τρίκαλα ΙΔΕΕΣ.